onsdag den 20. januar 2010

MoltoBene.dk



OK, jeg snyder nok lidt på vægten her, for MoltoBene.dk er sandt at sige ikke noget specielt banebrydende. Men hva pokker - det her er min blog, og jeg misbruger den, når jeg har lyst. Det er min ret.

Pointen er, at det er mig selv, der har lavet MoltoBene.dk. Så nu har du chancen for at kigge mig i kortene: Har ham Esmann Jensen det hele i munden/pennen, eller kan han rent faktisk udtænke noget, der dur? Døm selv.

På MoltoBene.dk kan du anmelde restauranter og/eller læse andre brugeres anmeldelser, og det er jo ikke nogen specielt unik idé. Til gengæld er MoltoBene.dk mig bekendt det eneste site af sin art, hvor man ikke i al hast kan skrue en profil sammen til formålet. Man kan nemlig kun logge på med sin Facebook-profil - som oven i købet bliver analyseret og tjekket for troværdighed, inden man får lov til at skrive noget.

Jeg vil hævde, at MolteBene.dk allerede i dag er Danmarks mest troværdige forum for brugergenerede madanmeldelser. Nu mangler der bare noget volumen, så er jeg klar til at indtage verden. Nå ja, det vil så sige Danmark...

Ingen kommentarer: